منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد همتی سه‌شنبه شب به خبرنگاران گفت: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی به محل، از... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد همتی سه‌شنبه شب به خبرنگاران گفت: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی به محل، از زیر آوار بیرون کشیده شدند. وی با اشاره به اعزام ۲ تیم نجات از ایستگاه‌های ۲ و چهار آتش نشانی به محل حادثه، افزود: در جریان این عملیات یک زن و مرد و کودک ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند. توفان تندری سه شنبه شب با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت شهرستان‌های سبزوار و داورزن را درنوردید.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.