منو کاربری
به گزارش اقتصاد آنلاین، دهمین مقاله از معرفی «مجموعه مقالات اقتصادی به زبان ساده» به «تشدید فقر و تخلیه مستاجر» نوشته رابرت کالینسون و جان اریک هامفریز اختصاص دارد. سالانه بیش از دو میلیون پرونده تخلیه برای مستاجران در ایالات متحده تشکیل می‌شود که... به گزارش اقتصاد آنلاین، دهمین مقاله از معرفی «مجموعه مقالات اقتصادی به زبان ساده» به «تشدید فقر و تخلیه مستاجر» نوشته رابرت کالینسون و جان اریک هامفریز اختصاص دارد.   سالانه بیش از دو میلیون پرونده تخلیه برای مستاجران در ایالات متحده تشکیل می‌شود که اکثریت آنها شامل خانواده‌های کم درآمد و اقلیت است. این مقاله با استفاده از داده‌های جدید ایجاد شده بر اساس سوابق دادگاه مسکن از شهر نیویورک و ایالت کوک، ایلینوی، سعی می‌کند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت تخلیه ملک بر خانوارها را بسنجد. اما حکم تخلیه چه اثراتی بر زندگی افراد و شغل آنها خواهد داشت؟ ترجمه و تدوین: شیما احمدی

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.