منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت(رفت و برگشت) روان و بدون هرگونه مداخلات جوی است. بر این اساس، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه...  به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت(رفت و برگشت) روان و بدون هرگونه مداخلات جوی است. بر این اساس، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است. همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۹.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۲ اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.