منو کاربری

برنامه تقدیر و تجلیل از ایثارگران و جانبازان شرکت عمران و مسکن اصفهان، با حضور سرپرست محترم  شرکت و مدیراداری و منابع انسانی هلدینگ پایا سامان ، معاونین و مدیر حراست  شرکت برگزار گردید.

isargar2.JPG

به گزارش  واحد روابط عمومی شرکت عمران و مسکن اصفهان، در ابتدای جلسه مهندس شمس سرپرست شرکت  با  تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)  ضمن عرض خیر مقدم و همچنین بیان فرازی از فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون برکات دفاع مقدس  اظهار داشت : خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراث گران بها و الگوی بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و تقدیر و تجلیل از این عزیزان افتخار بزرگی است و یادآوری جان فشانی ها، سلحشوری ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب عزت و پالایش روح انسان می شود .

در ادامه معاونت محترم مالی و اداری طی سخنانی با تاکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران اظهار داشت: امنیت، عزت، عظمت و آرامشی که در کشور حاکم است میراث گران بهای خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران، رزمندگان، آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم  می باشد و اجر این فداکاری های با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

و این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از عزیزان ایثارگر وظیفه ملی و همگانی ماست.

مهندس شمس در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت آزمون‌های سخت و دشوار را با سربلندی پشت سر گذاشته و با قوت به راه خود ادامه می دهد.

در پایان با اهدای لوح و هدیه از 6  نفر  از ایثارگران و جانبازان شرکت عمران و مسکن اصفهان، آقایان زارع، شمس ،غلامی،نوری،نمک کوبی و رضایی تقدیر به عمل آمد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.